niedziela, 19 listopada 2017

Zajączek na ósme urodziny


Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami uszyty dla córki

Jakiś czas temu moja najstarsza córka miała swoje ósme urodziny.

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami się szyje na prezent

Jako, że o swojego zajączka prosiła mnie już od dawna, a ja ciągle mówiłam, że jej KIEDYŚ uszyję, to postanowiłam, że to kiedyś musi nastąpić teraz.

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami szyję na urodzinowy prezent

I wzięłam się za robotę tak, by córa miała swoją zajączkę na urodziny.

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami uszyty dla córki na urodziny

Karolina sama ją zaprojektowała - to ona wybrała wszystkie materiały, ustaliła, z którego co mam uszyć, wybrała dodatki i narysowała mi jak zajączka ma wyglądać w każdym szczególe.





Tylko przepikowanie skrzydeł w kształt ósemki był moją inwencją, dzięki której będziemy pamiętać na pewno kiedy zajączka powstała :-).
 
Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami uszyty na ósme urodziny

 Dziewczyny (tj moja córka z zajączką) pokochały się z mety!

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami czeka w korytarzu na córkę

 Karolina gdzie może tam zabiera ją ze sobą i pokazuje jej świat.

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami bawi się na trzepaku

Tak jak młodsza córka nosi gdzie może swoją anielicę - tu na zdjęciu obie córki, anielica i zajączka ;-)
 
Krysia to uszyła - zajączek maileg bawi się na placu zabaw

A dla mnie jest to radość ogromna widzieć jak to co uszyję żyje :D

Krysia to uszyła - zajączek maileg z włosami odpoczywa z córką

Spokojnej niedzieli i spełniania marzeń (czy to cudzych czy też własnych)! 

Krysia

4 komentarze:

  1. Miło że są jeszcze dzieci, które lubią uszyte przez mamę przytulanki. Byłam dzisiaj w dużym sklepie, a tam nawet jak na tak duży sklep ogromnie dużo półek z zabawkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci wciąż się dopominają moich uszytek - widzą jak robię dla innych i bardzo chcą bym i dla nich szyła. Młodsza ma złożane zamówienie na całą rodzinę aniołów i zajączków, tak że nie wiem kiedy uda mi się je zrealizować ;-) Ale zabawki sklepowe oczywiście też chcą :D

      Usuń
  2. Miłe to ogromnie widzieć jak córka docenia Twoje prace, jak się nią bawi i pokazuje świat.
    Wspanaiła ta królisia z sercem uszyta!

    Wszystkiego dobrego dla całej Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Przeogromnie miłe! I bezcenne ☺

      Dziękuję bardzo i wzajemnie!

      Usuń

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)