środa, 6 grudnia 2017

Mikołajkowa kolorowanka :-)


Krysia to uszyła - kalendarz adwentowy 2017

Idą święta!!!

A u mnie taki zawrót głowy, że połowy rzeczy chyba nie ogarniam...

Np. kalendarz adwentowy, który jest już naszą tradycją, pojawił się u nas w domu wieczorem 4. grudnia, bo wcześniej zwyczajnie nie dałam rady. Co na szczęście nie zmniejszyło w żaden sposób radości u dzieci z jego pojawienia się i z odkrywania zawartości woreczków :-)


Krysia to uszyła - kalendarz adwentowy 2017

Bo widzicie, bo ja od jakiegoś już czasu intensywnie pracuję nad tym, by powstał mój sklep internetowy :-)
I pracy przy tym jest cała masa, i formalności i wszystkiego, a początki - jak to początki - łatwe nie są. Ale fajne jest to, że powolutku zaczyna już się co nieco klarować. 

Jedną z ciekawostek (mam nadzieję, że bardzo miłych), będą kolorowanki, które będzie można sobie pobrać za darmo :-)
Postaram się je przygotowywać systematycznie, aby było ciekawie.

A tu dla Was do wzięcia od zaraz kolorowanka :-) 
Plik jest duży - po pobraniu spokojnie możecie go wydrukować na A4 i nic się nie posypie, piksele nie będą widoczne. Mam nadzieję, że ten drobny upominek da dzieciom sporo radości, a dla Was chwilkę odpoczynku :-)
Krysia to uszyła - kolorowanka do pobrania za darmo - misie tilda

Poza kolorowankami będą anielskie kubki. Wzór jaki się na nich pojawi został wybrany w głosowaniu na Facebooku na moim fanpage'u - zgadniecie który wygrał???
(jeśli chcecie mi pomóc przy projektowaniu kolejnych rzeczy, to wskakujcie na FB i lubujcie i obserwujcie i komentujcie i głosujcie)

Krysia to uszyła - kubek anielski do sklepu - projekt

 I będą poduchy (chyba dotrą do mnie już w tym tygodniu :D, więc pewnie będą dostępne najszybciej), i koszulki, i będzie można bezpośrednio na stronie zamówić swojego anioła.
Jednak by to wszystko było i dobrze funkcjonowało, to teraz muszę się bardzo skoncentrować i wszystko podopinać na wszystkie guziczki.

Ale w między czasie szykujemy się też do świąt, pieczemy (i zjadamy) pierwsze pierniki:

Krysia to uszyła - pierniki adwentowe 2017

 I oczywiście też jeszcze szyję :-)

Obecnie realizuję cudowne zamówienie dla cudownej kobiety. O szczegółach pewnie opowiem gdy zamówienie będzie gotowe i gdy będę mogła już się nim pochwalić. Teraz mogę odsłonić rąbek tajemnicy i pokazać odrobinkę anielicy podczas jej powstawania:

Krysia to uszyła - work in progress - anielica tilda

Dobrze, to ja wracam do moich zajęć, Was zachęcam do pobrania kolorowanki i życzę mikołakowo cudownego dnia!

Krysia

2 komentarze:

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)