piątek, 26 lipca 2013

Olśnienie

piątek, 26 lipca 2013


Tak mnie właśnie olśniło, że właściwie to dlaczego miałabym nie pokazać czegoś nowego na blogu? Wzbraniam się przed nowymi postami już od dłuższego czasu (co widać po mojej tu nieobecności z resztą), a właśnie doszłam do wniosku, ze zupełnie nie wiem dlaczego... Bo że niby nie mam czasu, ze zbyt zajęta jestem, ze nie ogarniam już wszystkiego po kolei... A dziś mówię temu e tam! i pokazuję nową anielicę :-)

A jest nią Majka o pokaźnym wzroście 62cm w tonacji różowo-fioletowej, z delikatnymi piegami na rumianej buźce :-)


No i z podpisem, aby nie było wątpliwości czyjaż ona ach czyjaż ;-)


.... no i nie bolało i czas się znalazł ;-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy mnie jeszcze pamiętają ;-)

3 komentarze:

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)