czwartek, 14 grudnia 2017

Życie jest piękne!

Krysia to uszyła - anioły trzymające się za ręce :-)

Taki jakiś mam dzisiaj humor cudny, radosny i spokojny, że aż cała jestem cieszeniem się :-)

Więc pomyślałam, że wpadnę tu choć na chwilkę - tak zwyczajnie po ludzku :-)

Dziś się nie będę chwalić nowymi uszytkami - na tak długą chwilę nie wpadnę ;-), tylko powiem Wam, że jeśli interesuje Was to co robię, jeśli lubicie moje anioły, a tu ich Wam jest mało, mało, za mało, to więcej i częściej spotkacie moje prace (i mnie) na Facebooku (https://www.facebook.com/o0krysia0o/) lub na Instagramie (https://www.instagram.com/krysiatouszyla/ lub @krysiatouszyla albo #krysiatouszyla) - tam się komunikuje szybciej, więc i częściej jestem :-) 
Zapraszam!

A Agnieszko - jeśli tu wpadniesz, to na zdjęciu zobaczysz pasek w spodniach :-) Jest, wyszedł, udał się i to cudnie, tak że dumna jestem :D I pozdrawiam Cię ciepło :-)

I Was wszystkich również pozdrawiam, przesyłam moc ciepła i spokoju, dziękuję, że jesteście i do następnego!

Krysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)