wtorek, 3 lipca 2012

sprawdzian

Sprawdzam właśnie czy coś zdziałam przez komórkę, bo w kompie znów neta brak. Ale zdjęć i tak nie umiem załadować i nie ma autokorekty - to do d..y jak dla mnie :-S Edit: post opublikowany, więc jakiś tam sukces jest, za to znów nie mogę wystawiać komentarzy - jednym słowem jak nie urok to coś innego ;-) ale to może przez ten żar z nieba nawet sprzęt elektroniczny wariuje? Ja w każdym razie z tego gorąca mam bardzo luźny stosunek do rzeczywistości i nawet mi się przejmować niczym za mocno nie chce, trwając tym samym w nadziei, że to tylko przejściowe problemy :-)

2 komentarze:

  1. wiem jak to jest. Teraz często przebywam na działce i tam też mam tylko neta w komórce. I niestety, mogę tylko poczytać posty i dodać komentarz, nic innego :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się porobiła teraz taka kaszana, że mogę już tylko posty czytać, a nawet komentarza wystawić nie mogę :-/ coś się popaprało w wybieraniu "komentarz jako" i nie wyświetla mi na komórce tego pola i nic zrobić nie mogę :-( więc nawet odpowiedzieć nikomu nie mogę i muszę czekać aż komp złapie pięć lepszych minut by cokolwiek w necie zdziałać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)