piątek, 26 października 2012

Kiciuś Wiktorii


Całkiem niedawno na świat przyszła mała Wiktoria. Ciocia Ola chciała ją jakoś pięknie na tym świecie przywitać i umyśliła, że ja na pewno coś wymyślę. Więc myślałam i myślałam i wymyśliłam, że na pewno jej się przyda jakaś poducha do karmienia. Ale przecież nie taka zwykła i po prostu, ale jakaś z pazurem ;-). A że rodzinka Wiktorii uwielbia koty, więc powstała poducha-kocur.


Ale mało tego, że jest tak duża, by spokojnie można ją było ułożyć sobie na brzuchu podczas karmienia Wiktorii! Dodatkowo jest zaplanowana jako i zabawka na potem, bo uszka jej szeleszczą, a ogon grzechocze, więc pewnie Wiktoria będzie mogła się nią długo bawić :-)


I o kocie tyle, bo więcej zdjęć brak, ale chciałam jeszcze do Was z apelem się zgłosić.
Bo rzecz jest taka, że od jakiegoś czasu powstaje u mnie na facebooku album w którym znajdują się zdjęcia tego co uszyłam w ich nowych domkach. Marzy mi się aby ten album się pięknie rozrastał, bo szalenie mnie cieszą wszystkie nowe zdjęcia, na których mogę zobaczyć co tam porabiają moje szyjątka. A więc mam prośbę ogromniastą - jeśli ktoś z Was ma w domu coś co powstało dzięki mym łapkom i chciał się tym ze mną podzielić, to byłabym szalenie wdzięczna za podsyłanie do mnie zdjęć - da się coś załatwić??? Zdjęcia najlepiej słać na adres: krystyna.bienias@gmail.com no i ze zgodą na publikację, bo bez takowej nie będę mogła ich nigdzie pokazać. 

A oto kilka zdjęć jakie już do mnie trafiły:




I coś ode mnie:


Jeśli ktoś mi pomoże w budowaniu tego albumu, to będę się na prawdę cieszyć jak dzieciak (a proszę mi wierzyć, że to akurat potrafię)!

I na razie, z córą na mym kolanie, pozdrawiam wszystkich ciepło i do następnego!!!


5 komentarzy:

  1. cudny ten kiciuś!! a zielony to pewnie na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace. I zazdroszczę tych pamiatkowych fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze te zdjęcia :) Fajny pomysł z tym albumem :) Poduszke stworzyłaś genialną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kiciuś ! Super pomysł z tymi fotkami, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :-)
    A album z założenia świetny, a że dobrzy ludzie pomagają i co nieco zdjęć podsyłają, więc jest super :-))) Ale oczywiście mi się marzy aby tych zdjęć było więcej i więcej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)