niedziela, 28 października 2012

Wężyk spiralka


Nie da się ukryć, że uwielbiam robić to co robię, czyli szyć! Jedną z przyczyn dla których to uwielbiam jest to, że zgłaszają się do mnie ludzie z przeróżnymi pomysłami i propozycjami, które ja chętnie podłapuję i z przyjemnością realizuję. A wszystko dlatego, że uwielbiam się uczyć nowych rzeczy i sprawdzać swoje możliwości i umiejętności. I piękne jest to, że szyjąc wciąż staję przed nowymi zadaniami :-)

Ostatnim takim zadaniem było uszycie właśnie tego wężyka, który dziś pokażę. Wiedziałam, że uda mi się go zrobić, ale nie miałam pojęcia jak mi on wyjdzie. Na szczęście wyszedł milusi :-)
Generalnie jest to taka zawieszka do zabawy dla najmłodszych - można ją zaczepić na wózku lub na łóżeczku dzieciątka aby te miało czym łapki swe zająć :-).
Bo zawieszki się zawiesza na wężyk-kwiatek:


Sam wężyk jest prościutki i jest zwykłą spiralką zakończoną kwiatuszkiem (choć oczywiście samo uszycie go nie było znowu takie proste, ale się udało :-)):


Jest on giętki i można go swobodnie formować, zginać i wyginać ;-)


A do zawieszenia powstał pajączek z grzechotką w środku:


kwiatuszek, który ma szeleszczące płatki:


który z drugiej strony prezentuje się następująco:


Oraz ptaszor z szeleszczącymi skrzydełkami:


Jako że my już ani z wózka ani z łóżeczka nie korzystamy, to nie miałam na czym zaprezentować tego wężyka, więc założyłam go na zwykły kij ;-) Ale że ów eksperyment odbył się późną porą, to powstały zdjęcia jakości fatalnej, ale jedno i tak pokażę dla zaprezentowania o co chodzi:


I na dzisiaj tyle - już chyba dość Was zasypałam zdjęciami ;-)

Tylko jeszcze chciałam podziękować ślicznie, że tu zaglądacie a nieraz też komentujecie - dzięki!!!! Mam ochotę się tłumaczyć jak to ja nie mam czasu by po Waszych blogach biegać, bo i to i tamto, ale może sobie jednak daruję... Choć faktem jest, że przy kompie i tak staram się siedzieć najmniej jak się da, więc bieganie po blogach i innych stronach nie wchodzi chwilowo w grę. Tym bardziej wielkie dzięki dla wszystkich, którzy znajdują na to czas i mogą poświęcić mi chwilkę!!!

Pozdrawiam ciepło!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)