wtorek, 10 lutego 2015

Piłkowy OOAK

puzzle ball piłka niebieska amigurumi

No to piłka o której wspominałam poprzednio doczekała się swoich zdjęć i w końcu mogę ją pokazać, a zależy mi na tym o tyle, że jest ona bez wątpienia piłkowym OOaKiem :-). Dla niewtajemniczonych spieszę wyjaśnić, że OOAK (z ang. One Of a Kind) dosłownie oznacza jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i na dobrą sprawę określenie to można spokojnie odnieść do każdego rękodzieła, choć przyjęło się że te najbardziej niepowtarzalne z niepowtarzalnych rzeczy tak się określa. A jako, że ja w życiu się nie spotkałam z taką piłką jaką tu prezentuję, to wydaje mi się ona być zupełnie wyjątkową.

puzzle ball piłka niebieska

Jest bardzo trudna do uchwycenia na zdjęciu, ale chyba i tak widać dość sporo. No - najważniejsze widać na pewno, czyli to że jest całkiem włochata :-)

puzzle ball amigurumi crochet piłka szydełkowa

I jest to kolejna Puzzle Ball, czyli składa się z trzech części i rozkłada też na trzy elementy ;-)

puzzle ball piłka szydełkowa amigurumi crochet

Milutka wyszła :-) I fajniutka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)