wtorek, 3 lutego 2015

Hu hu hu!


A ja teraz (tak dla odmiany) bawię się już nie tylko szydełkiem i nitkami, ale doszła mi nowa zabawa - zdjęciami :-) Bo tak jakoś wyszło, że mam nowy tablet, a w nim wszystko jakby zrobione pode mnie - kalendarz, notatnik, zadania i wiele innych aplikacji, które pokochałam z miejsca. No i aparat :-). Zdjęć najlepszych może i nie robi, ale za to te filtry! No siedzę i się bawię i za pewne w najbliższym czasie pomęczę Was takimi przefiltrowanymi zdjęciami, póki mi się to nie znudzi ;-)


A poza tym to zrobiłam czapeczkę. Miała być dla mej Hanki na te ciut cieplejsze dni, które mam nadzieję szybko nadejdą, ale wyszła taka na styk, czyli w zasadzie za mała, więc wystawiłam ją w sklepiku - może akurat komuś się spodoba tak jak mi ;-)
(Do kupienia TU )


Przy czapce miałam w planach Was zarzucić całym morzem innych sówek, ale.... nie zrobiłam im jeszcze zdjęć, a więc dziś będzie tylko jedna sówka.
A! Znalazłam ją TU (http://www.repeatcrafterme.com/2012/09/crochet-owl-hat-pattern-in-newborn.html). Ogólnie dla szydełkoholików szczerze polecam ten blog, bo Sarah (tj autorka bloga) ma całe morze pomysłów, którymi się chętnie dzieli! Choć mam wrażenie, że ten blog znają już wszyscy i tylko ja go dopiero teraz odkryłam...


A na koniec jeszcze jedna zabawa filtrami - fragmencik mego świata - ten fajny i bardzo przeze mnie lubiany fragmencik :-)


Miłej nocki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)