piątek, 27 lutego 2015

Króliczki

szydełkowy królik amigurumi

No to wreszcie nadszedł dzień w którym króliczki z Zapowiedzi doczekają się oficjalnej odsłony! Czekały na to bardzo niecierpliwie, bo wybitnie czują parcie na szkło.

szydełkowe króliczki amigurumi

Instrukcję jak je wykonać znalazłam u Sharon Ojala na blogu Amigurumi To Go o tutaj.
Jest to kolejny blog na którym można znaleźć całą moc inspiracji wraz z podanymi schematami.
A jakby co, to wszystkie wzory z jakich korzystałam do tej pory można znaleźć u mnie na stronie TUTKI.

szydełkowe króliczki amigurumi

Ja tam oczywiście trochę sobie poudziwniałam i nie jest tak do końca zgodnie ze schematem, ale inaczej nie byłabym sobą, gdybym czegoś od siebie nie wtrąciła ;-)

A tu widać jak się królik smucił, że go jeszcze nie pokazałam na blogu (od razu widać zmianę sprzętu fotograficznego na gorszy, ale cóż tam!):

szydełkowy króliczek amigurumi

Choć nie wiem czemu tak się smucił, przecież wcale się nie nudził przez ten cały czas czekania!

króliczki amigurumi szydełkowe

Bo jakoś tak się stało, że dziewczyny je wzięły jak swoje i się nimi bawiły nie raz i za pewne szybko się bawić nimi nie przestaną ;-)

króliczki szydełkowe amigurumi

Choć czasem wydawać by się mogło, ze już się nikt nimi nie bawi, ale to tylko pozory...

króliczek amigurumi szydełkowy


A taką aranżację zrobiła Karolcia, która sobie ukochała właśnie szarego króliczka:

szydełkowy królik amigurumi serca

A to wklejam, bo mi się bardzo podoba i nawet jeśli nie znajdzie się nikt poza mną komu miałoby się to spodobać, to nie szkodzi ;-) Zdjęcie powstało podczas gdy dziewczyny brykały po łóżku i pewnie któraś mnie akurat szturchnęła czy coś. W sumie nawet nie ważne co, ważne że wyszło pięknie :-)

dom Krysi

Udanego weekendu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że pozostawiasz po sobie ślad :-)